3 תשובות
להבריז במידה מסויימת אבל להבריז, זה השנה הכי קלה ואחרי זה מגיע העומס ואני מתחרטת שלא הברזתי בשנה הזאת חח
אין ממש טיפים כי זה לא כיתה קשה פשוט להשקיע בלימודים
כיתה קלה ממש אני מתחרטת שלקחתי את השנה הזאת *יותר* מדי ברצינות ולא נהנתי . כמובן שללמוד זה חשוב אבל תהני פשוט.
באותו הנושא: