10 תשובות
שואל השאלה:
למה לא אהבת?
אנונימית
חמוד ועדין, אהבתי!
פחות יפה לדעתי...
שואל השאלה:
למה ? מה לא אהבתן בו ?
אנונימית
התליון פחות יפה
הוא נראה לא מתאים ביחס לצמיד עצמו
שואל השאלה:
טוב כבר קניתי אותו ולדעתי הוא ממש יפה ונכון שהתליון גס קצת אבל זה כל היופי בו
אנונימית
אם את אוהבת אז סבבה חח
הוא חמוד
שואל השאלה:
זה הסמל של המותג ..
כמו שבאדידס יש את הכיתוב / הסמל אדידס
אנונימית