10 תשובות
שואל השאלה:
למה לא אהבת?
למה לא אהבת?
אנונימית
חמוד ועדין, אהבתי!
פחות יפה לדעתי...
שואל השאלה:
למה ? מה לא אהבתן בו ?
למה ? מה לא אהבתן בו ?
אנונימית
התליון פחות יפה
הוא נראה לא מתאים ביחס לצמיד עצמו
שואל השאלה:
טוב כבר קניתי אותו ולדעתי הוא ממש יפה ונכון שהתליון גס קצת אבל זה כל היופי בו
טוב כבר קניתי אותו ולדעתי הוא ממש יפה ונכון שהתליון גס קצת אבל זה כל היופי בו
אנונימית
אם את אוהבת אז סבבה חח
הוא חמוד
שואל השאלה:
זה הסמל של המותג ..
כמו שבאדידס יש את הכיתוב / הסמל אדידס
זה הסמל של המותג ..
כמו שבאדידס יש את הכיתוב / הסמל אדידס
אנונימית
באותו הנושא: