13 תשובות
עזרה לזולת..
ברית מילה.
אני יהודיה אבל לא רואה בי שום דבר כזה.
אני מאוד אוהבת לחגוג את החגים(בגלל האוכל).
אני מאוד אוהבת לחגוג את החגים(בגלל האוכל).
בקיום המצוות
בנוסף לכך שעשו לי ברית מילה אני חוגג את החגים וזו התרבות שלי בעצם, הדבר שגדלתי עליו.
בזה שאמא שלי יהודיה
בכלום.
מוצא, קיום מצוות.
אתניות בעיקר ומסורת.
קודם כל ליהות בן אדם טוב
קיום מצוות שבת וכו'
קיום מצוות שבת וכו'
פשוט היותי יהודיה
תרבות חגים מאכלים וכו
תרבות חגים מאכלים וכו
משתדל מאוד לא לבטא את היהדות מכיוון שאני לא מחבב את רובה בלשון המעטה.
זה צביי דינים א.עם ב.דת ויש לי את שניהם יש כאלה שלצערנו יש להם רק דין אחד....עם
באותו הנושא: