11 תשובות
כן את יהודיה לפי ההלכה
לפי היהדות זה לפי האמא
כן
כן כי זה לפי האמא
כן
כן. זה הולך לפי האמא.
כן ואני נמצאת באותה סיטואציה
אנונימית
לא לפי התנ"ך. וזה מה שקובע.
לפי היהדות - כן
כן כי זה לפי אמא
באותו הנושא: