3 תשובות
מאמינה שזה מהסיבה שלאכול נותן לך תחושה של שובע וכך תאכלי פחות והיא לא רוצה שזה יסתום לך את התיאבון
כי זה ישביא אותך המים ולא תרצי לאכול
כי זה מדלל את מיצי הקיבה...
באותו הנושא: