5 תשובות
אל תשתי. תעמדי בפיתוי
לחכות לחג הבא או לשתות..פשוט לא חושבת שאם אין סיבה לשתות אז צריך.
לאפק את עצמך כי זה מתחיל בלגימה ונגמר בחצי בקבוק.
שואל השאלה:
אני לא מסכימה לעצמי כי זה לא כל כך בריא...
כאילו ערק הוא בריא יותר מכל שאר המשקאות האלכוהולי אבל עדיין לא מסכימה לעצמי
אני לא מסכימה לעצמי כי זה לא כל כך בריא...
כאילו ערק הוא בריא יותר מכל שאר המשקאות האלכוהולי אבל עדיין לא מסכימה לעצמי
אנונימית
תשתי כוסאומו לא נורא חיים רק פעם אחת
באותו הנושא: