3 תשובות
דבר ראשון, לתמוך בו כמה שאפשר, לעשות איתו שיחות על בסיס יום יומי, תראי לו שאת שם בשבילו.
דבר שני, תדווחי למישהו שיכול לטפל בזה.
בעיקרון אין הרבה מה לעשות מצידך חוץ מלדווח ולנסות להראות לו שאת שם בשבילו ושזה לא סוף העולם, גם אם זה נראה ככה.
דבר שני, תדווחי למישהו שיכול לטפל בזה.
בעיקרון אין הרבה מה לעשות מצידך חוץ מלדווח ולנסות להראות לו שאת שם בשבילו ושזה לא סוף העולם, גם אם זה נראה ככה.
לתמוך בו כל הזמן , לא להשאיר אותו לבד תתני לו לדבר להגיד מה עובר עליו ותמסרי להקשיב לו .
היה לי מקרה כזה דומה חבר הכי קרוב שלי עם נטיות כאלו , לא הצלחתי לעזור לו לצערי....
היה לי מקרה כזה דומה חבר הכי קרוב שלי עם נטיות כאלו , לא הצלחתי לעזור לו לצערי....
הי,
שמי יעל ואני עובדת בתוכנית של עלם שמלווה בני נוער ברשתות החברתיות. אנחנו פה כדי לדבר, לשוחח ולהקשיב ואם צריך אפשר לחשוב ביחד האם כדי לפנות גם לקבל עזרה מחוץ לרשת ואיך הכי נכון לעשות את זה.
קראתי את הפוסט שלך ואת הדאגה שלך לידיד שלך/חבר שלך, האם שוחחתם על כך שאת דואגת? את יכולה לתת לו את הפרטים שלנו והוא יכול פנו אלנו פה בהודעות פרטיות, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם nayedet.digital
ואפשר גם לפנות לצ'ט שלנו, הוא פתוח א'-ד' בין 20:00-24:00. נכנסים דרך www.yelem.org.il
יעל מעלם
שמי יעל ואני עובדת בתוכנית של עלם שמלווה בני נוער ברשתות החברתיות. אנחנו פה כדי לדבר, לשוחח ולהקשיב ואם צריך אפשר לחשוב ביחד האם כדי לפנות גם לקבל עזרה מחוץ לרשת ואיך הכי נכון לעשות את זה.
קראתי את הפוסט שלך ואת הדאגה שלך לידיד שלך/חבר שלך, האם שוחחתם על כך שאת דואגת? את יכולה לתת לו את הפרטים שלנו והוא יכול פנו אלנו פה בהודעות פרטיות, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם nayedet.digital
ואפשר גם לפנות לצ'ט שלנו, הוא פתוח א'-ד' בין 20:00-24:00. נכנסים דרך www.yelem.org.il
יעל מעלם
באותו הנושא: