התחברות
הרשמה
לא אכלתי היום כלום כי כל הזמן נרדמתי התעוררתי ואני לא אוכלת אחרי שאני קמה
אחרי זה הלכתי לקניות עד עכשיו, אז לא יצא
לאכול או לא?
21 באוגוסט 2019, 22:13
עייפות
בוקר
אוכל
שינה
לילה
תשובה אחת
תאכליי אחרי זה יכאב לך הבטן ולא תרצי לאכול כלום
א
אייקוניק סיס
באותו הנושא:
עד כמה זה גרוע שלא אכלתי היום כלום?
זה נראה לכם הגיוני שכבר חמש ימים לא אכלתי כלום כי אין כלום בבית?
התוכי שלי ברח היום בבוקר ויצא שלא אכלתי כלום מחוסר חשק ואז שכבר באתי לאכול טיפה...
אכלתי היום הרבה מעבר למה שצריך, מחר לא לאכול כלום?
עשיתם היום משהו? אני כלום חחח, כי נרדמתי.
תקשיבו היום אכלתי לחמנייה עם חומוס ומקושקשת ולא אכלתי כלום מאז
לא אכלתי היום כלום אני לא כל כך רעבה לאכל או לישון?
לא אכלתי היום כמעט כלום ועכשיו הזמנתי לעצמי משהו לאכול, לא בריא לאכול בשעה כזו?
כל היום לא אכלתי כלום ואני לא רעבה בכלל זה בסדר?
אכלתי הרבה היום? שתיתי תה בבוקר בלי כלום, אכלתי מנה חמה, בורקס גבינה, שניצל עוף (גם בלי כלום) 2 תמרים וטיפה צימוקים
לא אכלתי היום כלום.