3 תשובות
אל תספרו, תנו קצת זמן לעצמכם
אנונימי
תנו קצת זמן, עברו רק יומיים, רכילות סביב זה על הכמה ימים הראשונים עלולה רק לפגוע ביחסים ביניכם.
תשמרו את זה בסוד שבוע-שבועיים, הוא לחוץ מדי, שבוע שבועיים זה כלום כשמאוהבים, האמת לי זה לא נראה משהו שהוא ממש לחוץ לספר לחברים, שיהנה יותר איתך וישמח יותר מהזוגיות שלכם מאשר לרוץ לספר לחברים.
תשמרו את זה בסוד שבוע-שבועיים, הוא לחוץ מדי, שבוע שבועיים זה כלום כשמאוהבים, האמת לי זה לא נראה משהו שהוא ממש לחוץ לספר לחברים, שיהנה יותר איתך וישמח יותר מהזוגיות שלכם מאשר לרוץ לספר לחברים.
תספרו
באותו הנושא: