7 תשובות
לדעתי עדיף לך כן לקנות, אפילו משהו קטן.
חלקית.
מצד אחד הוא לא הביא לך מתנה, ואת חושבת על לא להביא לו. זה סתם משחק אגו.
ומצד שני, זה שלא מביאים מתנה זה לא אומר שלא אוהבים.
אני חושב שאת יכולה להביא לו משהו קטנטן וחמוד.
מצד אחד הוא לא הביא לך מתנה, ואת חושבת על לא להביא לו. זה סתם משחק אגו.
ומצד שני, זה שלא מביאים מתנה זה לא אומר שלא אוהבים.
אני חושב שאת יכולה להביא לו משהו קטנטן וחמוד.
לא צריך לקנות כלום כל חודש מה קרה, עושים לחצי שנה.. שנה בערך, ליום האהבה ליום הולדת
אם הוא חשוב לך תביאי משהו קטן סימלי הקן זה הגדול והמשמעותי
שואל השאלה:
יש לך רעיון?
יש לך רעיון?
אנונימית
תקני לו משהו קטן וסמלי , או שסתם תכיני לו ברכה ארוכה ומרגשת:)
לדעתי תביאי לו משהו קטן אם הוא חשוב לך
באותו הנושא: