תשובה אחת
אני לא נהג מבצעי, אבל זה תפקיד ממש לא בריא.
את תדפקי את הגב שלך עם הזמן, נהגים מצבעיים עושים נהיגות שטח קשוחות, לא ממליץ לך.
את תדפקי את הגב שלך עם הזמן, נהגים מצבעיים עושים נהיגות שטח קשוחות, לא ממליץ לך.
באותו הנושא: