5 תשובות
נהג מבצעי נכנס למלחמות, שוב, אמרתי. תצטיין, תקבל. נהגים כל יחדיה צריכה. גם מטכ"ל ושייטת.
שואל השאלה:
טוב תודה רבה!!!!!!!!!!
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה להיכנס למלחמות אם היו אני רוצה להרגיש את זה ומה קיבלתי חרטוט שלם אני לא מאמין
אנונימי
שתדע שנהיגה מבצעית יכולה להביא אותך לגדוד לוחם ואתה תהיה במחלקת רכב של הגדוד ואז אתה נוהג בהאמרים, אושקושים ועוד.. אתה יורד עם הלוחמים לשטח כשיש תרגילים זה מרגיש די קרבי חח..
אם תהיה ממש טוב יכולים לקחת אותך להיות נהג ביחידה מיוחדת וזה נראה לי המקום הכי טוב שאפשר להגיע אלין כנהג מהבחינה הזאת.