5 תשובות
שאלה טובה מאוד...הזמן טס..
חח כן הזמן עובר מהר
כי הדברים הטובים עוברים מהר..
והבית ספר עובר לאט
והבית ספר עובר לאט
עצוב.
חחח הזמן עבר או במילה יותר מדויקת טס במהירות.
באותו הנושא: