הוא היה חמוד וחייך אליי, החלפנו מבטים הרבה ויצא לנו ממש קצת לדבר. הוא היה ממש ממש חמוד אבל הוא חייל והוא היה נראה בן 19 ואני בת 17... זה היה מוזר אם הייתי "מתחילה" איתו?כי אולי מפריע לו שאני קטנה או משהו..
עכשיו אני ממש מבואסת כי לא החלפנו פרטים והוא היה ממש חמוד והיה בנינו חיבור