4 תשובות
תחשבי על זה.
תסיימי את המטלות.
יהיה לך יום חופשי .
תפגשי עם החברים ביום אחר או לאחר סיום המטלה.
תשמעי מוזיקה לי זה הכי עוזר;)
תסיימי את המטלות.
יהיה לך יום חופשי .
תפגשי עם החברים ביום אחר או לאחר סיום המטלה.
תשמעי מוזיקה לי זה הכי עוזר;)
הכל בסדר לא קרה שום דבר ואת מלכה ואת יכולה לעשות הכל!! לא להתבאס!
וואי זה קרה לי כמה פעמים
אני מכיר את ההרגשה
אבל מה שקרה קרה אין עכשיו מה לבכות על זה כי זה לא יעזור לך לעשות את מה שאת צריכה לעשות
אני מכיר את ההרגשה
אבל מה שקרה קרה אין עכשיו מה לבכות על זה כי זה לא יעזור לך לעשות את מה שאת צריכה לעשות
שואל השאלה:
תודה רבה!!! ממש תודה!!!
תודה רבה!!! ממש תודה!!!
אנונימית
באותו הנושא: