7 תשובות
אכן כן, ולא
כן
ולא
אחרי שנתיים היה בינינו קטע אבל לא מעבר
ולא
אחרי שנתיים היה בינינו קטע אבל לא מעבר
לצערי ולא
לא איזה
נופ
מזל
מזל
מעולם לא.
כן
בחברה הכי טובה שלי.
ולא, לא היינו ביחיד.
היא סטרייט.
בחברה הכי טובה שלי.
ולא, לא היינו ביחיד.
היא סטרייט.
אנונימית
באותו הנושא: