7 תשובות
לא
כן והיינו ביחד 5 שנים
אנונימית
כן אנחנו לא מדברים עכשיו וזה מבאס ממש
קרה שהחבר הכי טוב שלי התאהב בי... לא קרה בינינו כלום כי לא רציתי להרוס את הקשר אבל בוא נהרס בגלל סיבות אחרות...
זה ככה כרגע.
לא התפתח מזה עדיין משהו, אבל אנחנו מתנהגים כמו זוג/אחים תאומים/וואט אבר.
האמת שהחלטתי לעשות צעד בזמן הקרוב.
לא התפתח מזה עדיין משהו, אבל אנחנו מתנהגים כמו זוג/אחים תאומים/וואט אבר.
האמת שהחלטתי לעשות צעד בזמן הקרוב.
אני בעד שתגידי אבל קחי בחשבון שהחברות יכולה להיהרס לגמרי
אנונימית
לא אמרתי לה.... כדאי לך ללכת על זה אולי יצא לך מזה משהו טוב
אנונימית
באותו הנושא: