8 תשובות
שניהם גרועים
בטח שהוא יותר טוב ממנו
נאטאצ'אקי יותר טוב וגם טאראגאצ'אי
אנונימי
שואל השאלה:
אני ציפיתי מכם ליותר
אני ציפיתי מכם ליותר
אנונימית
מונטאטאקו לנצח!
לא יודע, לא מבין אותם.
כי זה נכון
כל אחד וטעמו. כנראה אנשים יותר מתחברים לתוכן של סנאקס.
אנונימית
באותו הנושא: