התחברות
הרשמה
האם זה הגיוני שאני אוהבת לדבר עם עצמי מאשר עם אנשים בכללי?
17 באוגוסט 2019, 15:48
דיבור עצמי
תשובה אחת
כי את אוהבת לדבר עם עצמך
T
Thedevilhimself
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני לא צמה בכיפור ולא עושה שום דבר שקשור לדת אבל אוהבת ללכת לסליחות?
זה הגיוני שאני מלאה, והמשפחה והסביבה שלי לא מקבלים אותי כמו שאני אבל אני עדיין מאוד אוהבת את עצמי ומעריכה את עצמי?
זה הגיוני שאני יותר אוהבת את עצמי שיש לי קראש?
זה הגיוני שאני מסריח אבל אני אוהב את הריח של עצמי?
זה הגיוני שאני טיפה מלאה אבל אני ממש מרגישה טוב עם עצמי וחושבת שאני יפה?
איך זה הגיוני שאני אוהבת מישהו אבל בעצם מאוד שונאת?
תגידו זה הגיוני? למה אנשים שיודעים שאני אוהבת את עצמי (לא שוויצרית פשוט שלמה עם עצמי) בטוחים שזה משהו רע?
זה הגיוני שאני ממש אוהבת את עצמי? אני מסתכלת על עצמי במראה וכאילו נותנת לי מלא מחמאות למרות שאני
זה הגיוני שאני אוהבת את אבאשלי יותר ממה שאני אוהבת את אימאשלי?
זה הגיוני שנוח לי יותר לדבר באנגלית עם עצמי ואחרים מאשר בעברית?
זה הגיוני שבגלל שלא עשיתי שום דבר שאני אוהבת היום אני לא מרגישה טוב בכלל?