התחברות
הרשמה
רק אני לא התחלתי את העבודה במתמטיקה ?
כאילו תנו לחיות חופש גדול
16 באוגוסט 2019, 14:12
קיץ
4 תשובות
גם אני לצערי
מ
מה אתה עושה פה ילד
התחלתי ויש לי עוד מלאא עד שאסיים.
I
I want to cry
לא התחלתי כלום.-.
_
_candy_girl
לי אין עבודה לחופש
מ
מנשה הקלידן
באותו הנושא:
5 יחידות מתמטיקה התחלתם את העבודה לחופש כבר?
אני היחידה שלא התחלתי את העבודה במתמטיקה?
אני מרגישה נורא שעוד לא התחלתי את העבודת קיץ במתמטיקה זה איזה 50 תרגילים ואני לא מפסיקה להדחיק את זה
אני היחידה שמפחדת לפתוח את העבודה במתמטיקה לחופש?
מוזר שהתחלתי כבר את העבודת קיץ במתמטיקה ואני נהנת מזה?
מי עוד חוץ ממני לא התחיל את העבודה במתמטיקה לחופש?
התחלתם את העבודה במתמטיקה?
קיבלתי ממוצע מאה במתמטיקה בתעודה אבל עש לנו עבודה במתמטיקה לחופש התחלתי אותה עכשיו ומסתבר ששכחתי הכל מה עושים?
עדיין לא עשיתי את העבודה לחופש במתמטיקה, עוד מישהו?
יש לי שבוע לסיים את העבודה במתמטיקה והתחלתי אבל לא הרבה מה עושים מוטיבציה ?
עולה ל י"א ועדיין לא התחלתי את העבודת קיץ במתמטיקה (5יחל) זה איזה 100 תרגילים מה לעשות? אין לי כוח לזה בשיט