14 תשובות
למה את מזכירה לי את זה (סמיילי בוכה כי לא רואים פה את הסמיילים)
שואל השאלה:
אוקיי אני מרגישה יותר טוב עכשיו
גם אני לא התחלתי
חשבתי שאני היחידה
כן, 74 תרגילים ו72 ימים לחופש, הייתי חייבת.
נשאר לי 60 אני כזו גרועה איףף
שואל השאלה:
אז עשית כבר 14
עשיתי חצי שאלה מתוך 213 שאלות בכיבכי
^ טוב זה מעודד קצת
שואל השאלה:
וגם כל החודש הבא אני לא בארץ *-*
^ חח גאד מיסכנה מתי תספיקי 0-0
רגע תפסיקי את השיחה כאן זה סתם מציף את התגובות.. ואני נאמנה.. סו...
אין לי
אנונימית
חח אין לי עבודה לחופש, יש רק מועד ב
אנונימית
אוי שיט שכחתי מזה בכלל
אין לנו עבודה לחופש
לא, וקיבלתי קובץ של 80 דפים פחות או יותר (למרות שלא כולם חובה). וכ מ ו ב ן שניבחן עליהם בשנייה שנחזור ללימודים, כי למה לא?
ירדתי מ5 ל3 איך זה קרה אין לי מושג..
ואני עולה בחזרה ל5
קיבלתי את עבודה לקיץ של 3 וגם של 5 יא 2 עבודות במתמטיקה!
שיט יש לי גם בעוד מקצועות עבודות וגם עבודה שהיא חלק מציון של בגרות.
ולא התחלתי כלום ואני עוד מעט גם טסה!