6 תשובות
אני לא שמאלני אבל אני אגיד לך:
מבחינה מדינית הם מפחדים ממדינה דו לאומית( בגלל כמות האוכלוסייה הפלסטינית שמתקרבת לכמות של היהודים מהירדן לים) ולכן הם מאמינים שהפתרון למצב הוא שתי מדינות לשני עמים, הם מאמינים במשא ומתן עם הפלסטינים וביצירת הסכם שכולל פשרות טריטוריאליות.
מבחינה כלכלית הם מאמינים בכלכלה סוציאל דמוקרטית ששמה את ערך השיוויון בראש סדר העדיפויות, כלומר יותר שירותים ציבוריים שהמדינה נותנת לאזרחים, העלאת קצבאות וכדומה.
מבחינה חברתית הם מאמינים בשיוויון גמור, במדינת כל אזרחיה, בעד קידום זכויות לכולם כולל להטבים, בעלי חיים ונשים.
מבחינה מדינית הם מפחדים ממדינה דו לאומית( בגלל כמות האוכלוסייה הפלסטינית שמתקרבת לכמות של היהודים מהירדן לים) ולכן הם מאמינים שהפתרון למצב הוא שתי מדינות לשני עמים, הם מאמינים במשא ומתן עם הפלסטינים וביצירת הסכם שכולל פשרות טריטוריאליות.
מבחינה כלכלית הם מאמינים בכלכלה סוציאל דמוקרטית ששמה את ערך השיוויון בראש סדר העדיפויות, כלומר יותר שירותים ציבוריים שהמדינה נותנת לאזרחים, העלאת קצבאות וכדומה.
מבחינה חברתית הם מאמינים בשיוויון גמור, במדינת כל אזרחיה, בעד קידום זכויות לכולם כולל להטבים, בעלי חיים ונשים.
אני נגד אפרטהייד ודיכוי זכויות אדם, אני נגד הכיבוש, אני נגד טיהור אתני, אני בעד שיוויון חברתי, בעד זכויות מיעוטים, בעד הפרדת דת ומדינה.
שואל השאלה:
סתם שתדע שהפרדת דת ממדינה זכויות אדם זכויות המיעוטים ועוד כל מיני דברים מדהימים שכאלה נמצאים במצע של פייגלין
סתם שתדע שהפרדת דת ממדינה זכויות אדם זכויות המיעוטים ועוד כל מיני דברים מדהימים שכאלה נמצאים במצע של פייגלין
אנונימי
רק שפייגלין רוצה לעשות שלום עולמי על ידי השמדת האויבים שלנו.
מפגר מה אני אומר
מפגר מה אני אומר
אני כנראה אחטוף הרבה צעקות על זה ואתם יכולים לקרוא לי ילדה שלא מבינה בפוליטיקה אבל...
אני בעד שיהיה לערבים זכויות מקום לגור בו ושיקבלו יחס יותר טוב
ושיעיפו כבר את ביבי שייתן למישהו חדש להחליף אותו שייתן גם לאחרים שייפרוש הלוואי
אני בעד שיהיה לערבים זכויות מקום לגור בו ושיקבלו יחס יותר טוב
ושיעיפו כבר את ביבי שייתן למישהו חדש להחליף אותו שייתן גם לאחרים שייפרוש הלוואי
שואל השאלה:
אם את חושבת שיהיה שלום עולמי את טועה.. ובנוסף לכל שלום עושים עם אויבים לא עם רוצחים..
אם את חושבת שיהיה שלום עולמי את טועה.. ובנוסף לכל שלום עושים עם אויבים לא עם רוצחים..
אנונימי
באותו הנושא: