17 תשובות
יום 1 שמחה שנתיים עצובה
אנונימי
12
לדעתי? זה מעבר למספרים
למה עצובה^^התנאים שם טובים רצח שמעתי אחי
אנונימית
אל תקראי לי אחי
אנונימי
מ1 עד בובספוג? בובספוג.
אאוץ'
אנונימי-אני אקרא לך אחי,אחי למרות שאתה לא אחי,אחי.
אנונימית
1:0
אל דברי איתי
צריך להרוג בנות שקוראות לבנים אחי באמת ואוו אני משתגע
אנונימי
^אחי.
הוו זה כאבב
11.4
אז מה אתה רוצה שאני אגיד לך אחותי
אנונימית
אנונימי צודק אחי אחי
את פרחה. ובאמת בנות די להגיד אחי זה מעביר בי צמרמורות וגועל
^אתה מעביר לנו מה זה "מגניבות" אחי
באותו הנושא: