התחברות הרשמה

אני חושבת על זה עכשיו וטוביה צפיר הוא אחד האנשים הכי טובי לב שיש הוא עשה לי את הילדות חח

סבא טוביה פסטיגלים סברי מרנן מלא סרטי בוקרס הבן אדם אגדה ונשמה מה אתם חושבים?
15 באוגוסט 2019, 04:19
סבא טוביהדמויותמי מכירחוות דעתבטחון עצמי    
5 תשובות
וואיי סבא טוביה, איזה נוסטלגיה..
l
liavvv
שואל השאלה:
אופטי דופ הלבפול אלקזנמהינהאוף
אנונימית
אוו נכון
(
(: Hades
ואי לגמרי, גם ציפי שביט
Ray
חחח תכלס
ל
ליבי עומר
באותו הנושא:
למה אנשים חושבים שזה מכבד לעמוד בצפירה?
אתם מגדירים את עצמכם כאנשים טובי לב?
רק אני חושבת שצפירה זה מיותר?
אתם מגדירים את עצמכם כאנשים טובי לב?
מה אתם חושבים על אנשים שלא עומדים בצפירה?
אתם חושבים שאתם אנשים טובי לב?
מה אתם חושבים על אנשים שלא עומדים בצפירה כי זה לא עוזר להם בכלום
אתם חושבים שאתם אנשים טובי לב?
רק אני מעדיף את טוביה צפיר החקיין מאשר את סבא טוביה?
אני מאוד מכבדת את יום השואה ויום הזיכרון ועומדת בצפירה אבל אני חושבת
יש פה אנשים טובי לב?