5 תשובות
וואיי סבא טוביה, איזה נוסטלגיה..
שואל השאלה:
אופטי דופ הלבפול אלקזנמהינהאוף
אופטי דופ הלבפול אלקזנמהינהאוף
אנונימית
אוו נכון
ואי לגמרי, גם ציפי שביט
חחח תכלס
באותו הנושא: