התחברות
הרשמה
למה אנחנו משתמשים בארץ בתאריך עברי רק במוסדות חינוך ומוסדות דת?
14 באוגוסט 2019, 14:35
עברית
2 תשובות
כעיקרון זאת בחירה שלנו אם להשתמש בתאריך עברי או לא, לא כל אחד חייב להשתמש בתאריך עברי, מספיק לועזי לדעתי.
Ray
כל אחד ובחירתו.
S
Sk8 or die
באותו הנושא:
אתם משתמשים בתאריך עברי או לועזי?
אנשים אתם לא משתמשים בתאריכים העבריים ?
אם אני יהודיה ונולדתי בארץ אחרת, אין לי תאריך עברי?
חילונים, בבית הספר, המורים רושמים בתאריך גם תאריך עברי?
אנחנו חיים במדינת ישראל אז למה כולם הולכים לפי תאריכים לועזיים? מה הבעיה בתאריך עברי?
מישהו משתמש בתאריך עברי? חחח זה כזה לא מועיל
יוצא לכם להשתמש בתאריך עברי?
אם בתאריך עברי אני בת 18 ותאריך לועזי עדיין לא,יכבדו אתזה שארצה ללכת לפאב?אני הולכת בעיקר לפי התאריך העברי..
התאריך העברי - מה התאריך העברי היום?
כתיבת תאריך עברי על המחאה - שלום לכולם, האם ניתן לרשום תאריך עברי על המחאה? תודה.
איך כותבים את התאריך 10.3 בתאריך עברי ולא לועזי?