9 תשובות
אני לא
נופ
לא חח
לא
אני משתמשת כי תאריכים לועזיים קשים לי.. טוב אבל כל אחד לפי איך שהוא רגיל
לפעמים
ממש לא
כן, זה הכי חשוב יותר מהלועזי
באותו הנושא: