6 תשובות
ctrl+prtsn
אם יש לך כפתור fn במחשב, אז גם עליו ועל כפתור prtsn זה עובד
אפשר דרך כלי החיתוך
או שתלחצי במקלדת על print screen ואז תלכי לוורד או ל"צייר" ותעשי הדבק (ctrl+v)
alt+prt sc sys rq
לאחר מכן לך לצייר ותישנ הדבק.
בהצלחה!
print screeb
יש לך במקלדת כפתור בשם print screen
תלחצי עליו וזה יצלם, תלכי ל"צייר" במחשב, ותלחצי על ctrl + v
יש כפתור