4 תשובות
לי יש תוכנה שנקראת cyberlink youcam תירשמי camera בחיפוש ושם את אמורה למצוא אם יש לך תוכנה מובנית למצלמה
תירשמי בחיפוש של המחשב מצלמה זה אמור לעשות את העבודה
שואל השאלה:
ואיך אני עושה את זה?
יש אין ספור תוכניות המאפשרות לכידה (הקלטה) של המצלמה שלך.
גם באמצעות movie maker ניתן לבצע לכידה של המצלמה.