תשובה אחת
אל תבריזי משיעורים במהלך השנה, תעשי כל מה שאת יכולה תוציאי ציונים טובים (כי השקעה משתלמת) ואז בחופש תוכלי להינות מהחיים ואמא שלך אפילו תתמוך בך
אנונימי