תשובה אחת
אל תבריזי משיעורים במהלך השנה, תעשי כל מה שאת יכולה תוציאי ציונים טובים (כי השקעה משתלמת) ואז בחופש תוכלי להינות מהחיים ואמא שלך אפילו תתמוך בך
אנונימי
באותו הנושא: