11 תשובות
לא.
דברי חכמה
וואי נוסטלגיה
הפיגמות
אם לא בגלגול הזה אז בגלגול הבאא נהנהנב
כפרה.
הפרה לא היתה לא עכשיו ולא תהיה אחותי. נוור
כן
אנונימי
הם לא כל כך יפים..
לא. ה' התיר לנו את השחיטה - אז לא שייך לחלוק על ה' יתברך. מה שכן היא אמורה להיות כשרה, ע"י סכין חלקה ולא ע"י הסכינים הפגומים שיש היום במשחטות התעשיות.
אם לא בגלגול הזה, אז בגלגוח הבא הא הא הא הא
אבל אבל אבל אבל אבל כבר אכלתי את הפרה והיה לי טעים