5 תשובות
שואל השאלה:
ונגיד אחרי הבית קפה לאן
אנונימית
לא חייב לבלות את כל היום איתו, שיהיה בשעות הערב, תעבירו שעה וחצי שם ותרמזי לו ללוות אותך לבית אם זה אפשרי, זה יתפתח לבד.
אז זה לא משנה כל כך לאן תלכו אם עברתם את זה ושניכם בעניין.
שואל השאלה:
על מה יש כבר לדבר , חפרנו
אנונימית
להתרחק ממקומות כמו קולנוע שלא תוכלו לדבר בהם, דייט ראשון זה יותר לדבר, שבי איתו באיזה בית קפה נחמד.