3 תשובות
בירושלים?
זה קשה מאוד. מתאים לחנונים.
מסלול מטורף. הכי הכי טובים מתקבלים לשם. מי שיוצא משם חוטפים אותו למשרות הכי נחשקות באזרחות, לא מתאים לחנונים קונבנציונליים. אנשים שנמצאים שם הם אנשים שמעבר לזה שיש להם ציונים טובים והם עשו 5 יח"ל בכל המקצועות הריאליים, מדובר בחבר'ה בעלי יצירתיות מטורפת, יכולת להתנהל בקבוצה, להגיע לפתרונות מהירים ועוד.
ממליצה לך לפתוח את האינטרנט ולקרוא עוד על המסלול.
ממליצה לך לפתוח את האינטרנט ולקרוא עוד על המסלול.
באותו הנושא: