2 תשובות
המסלול בין הטובים בצהל מבחינתי. מסלול שמשלב המון- תארים, פיתוח מתקדם, עצם העובדה שזה נחשב "קרבי" (לא שבתכלס נלחמים בו אבל עדיין בהגדרה שלו).
יש לי חבר שהתגייס לשם (אתמול למען האמת) ומסוף יא כבר עשה שנה ראשונה בתואר במתמטיקה (והם פחות או יותר החיילים שמצליחים בעיקר להתקבל לשם). הוא סיפר לי על תהליך המיון, והוא לא קל בלשון המעטה. נסי, יכול לצאת מזה מלא דברים טובים גם אם רק תעברי את השלב הראשון. בהצלחה.
מסלול מאתגר ובונה להמשך החיים, בהחלט