6 תשובות
אין קשר.
האנשים האלה כנראה חושבים שזה לא מכבד מצידך לצחוק על זה, הגיוני.
שואל השאלה:
בסדר אבל זאת לא ראשונה
אנשים תמיד מסיקים שאני יהודייה ואני לא מבינה למה
אנונימית
בלי קשר, אני לא חושבת שבדיחות שחורות זה רע, זה רק תלוי בטיימיניג
והם כניראה לא יודעים שאת לא יהודיה
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי^
אנונימית
כי אנשים לא מבינים בדיחות טובות
כן גם אצלי זה קורה. אבא שלי יהודי אז לפי ההלכה אני לא בדיוק יהודי, אבל אני עדיין מסוגל לצחוק על כל דבר בעולם. בין אם זה שואה, בין אם זה אלצהיימר (סבא שלי חולה בזה), בין אם זה דיכאון, סכיזופרניה, הלם קרב ועוד שלל דברים שאנשים חושבים שזה רגיש מידי. ברגע שכולנו נוכל לצחוק על כל הדברים האלה, החברה שלנו תהיה הרבה יותר מפותחת