6 תשובות
בוכה אני תמיד כותבת טוסט ושוקו ופשוט מוסיפה עוד משהו כי זה שילוב קדוש
אני בדרך כלל אוכלת בבוקר ולפני אימון חצי לחמנייה עם איזה גבינה לבנה או קוטג.. או קורפלנקס עם חלב . בהצלחה האימון חחח
טוסט, שקשוקה
טוסט
אלכסשה בול מה שאני עכשיו הולכת להכין
סלט וטוסט עם שוקו?
באותו הנושא: