17 תשובות
סלט עם טוסט
שיבולת שועל +חתיכות חתוכות של פירות (בננה, תפוח), + צימוקים + חלב (כמו קורנפלקס אבל בריא וטעים) - את יכולה להוסיף יותר דברים, פירות שונים מאלו שכתבתי או להוסיף יותר פירות יבשים
קורנפלקס עם חלב.
אנונימית
שואל השאלה:
קורנפלקס זה לא בריא^
אנונימית
יוגורט 0% + גרנולה +פירות חתוכים,
ואת יכולה לשתות את זה עם מיץ תפוזים.

-מקווה שעזרתי-
אנונימית1111
לחם עם משהו, טוסט, גרנולה ויוגורט
עוד רעיון: אני לפעמים מכינה מילקשייק בבוקר אם יש לי בבית מלא פירות, חותכת ומכניסה את כולם למיקסר, מוסיפה טיפה חלב, טיפה מים, ויש לך מילקשייק - אבל זה לא ממלא לבוקר, אז אני מוסיפה שם גם שיבולת שועל למיקסר לפני שמערבבים הכל, ואז המילקשייק יוצא יותר עבה (אבל עדיין נוזלי כמובן, שותים לא אוכלים את זה) אבל זה פשוט יותר ממלא והשיבולת שועל לא משנה את הטעם.
דייסה זה טעים רצחח! וזה בריא
אנונימית
לחם מלא עם טחינה וירקות
לחם מלא עם גבינה/קוטג ועגבנייה
סלט עם קריספיות וגבינה לבנה.
אם את רוצה את רוצה אפשר גם לקנות יוגורט ולחתוך לשם מלא פירות כמו אבטיח, אננס, מנגו, מלון, תפוח, תפוז ועוד... ואם יש לך בבית את תוסיפי גרנולה:)
עלק אתה אומר ארוחת בוקר בלי ביצה. ובתמונה יש ארוחת בוקר עם ביצה -_-
שואל השאלה:
חח^
אנונימית
צירפתי סרטון לארוחת בוקר בריאה.
במידה והסרטון לא עזר את יכולה לחפש עוד תכתבי את זה:
"healthy breakfast ideas"
שואל השאלה:
וואו הפנקייק מגרה, תודה רבה רבה לכולם באמת ממש תודה love you
אנונימית
טוסט מלחם לא לבן עם גבינה לבנה במקום צהובה, אחוזי שומן נמוכים..

את לוקחת גביע יוגורט bio שמה במקפיא בערך שעה-שעה וחצי לפני /או לחילופין מוסיפה קרח למנה ביחד עם היוגורט, מוסיפה פירות (אני מצליץ על פירות יער קפואים), פקאנים, טיפה ביסקוויטים או שוקולד אם באלך ואז זה נהיה פרוזן יוגורט
נאצר ואלי או סלט
סלט פירות
דייסת שיבולת שועל
סנדוויץ לחם קל
צנימים עם גבינה/ריבה
חטיף בריאות
פצפוצי אורז עם חלב
סלט יווני/טונה
עוגיות גרנולה
באותו הנושא: