15 תשובות
זה לא יפה לדעתי
מכוער, בעיניי.
אנונימית
וואו, ככ שונה ומיוחדת.
נשמע לא משהו
סורי
מכוער
מכוער
אנונימית
נחמד
יפה
אבל
חסר פואנטה
אבל
חסר פואנטה
לא לטעמי
חרוש אבך אם את אוהבת לכי על זה
בכללי אני לא אוהבת את המספרים בכתב הזה אבל הכי חשוב שאת תאהבי
נשמע מגניב
לא אהבתי
שואלת עצה לגבי קעקועים בסטיפס? אתר שהמקסימום גיל פה זה 11 וחצי?
לכי ל fxp נעזור לך בנושאים רציניים יותר מאשר פה.
לכי ל fxp נעזור לך בנושאים רציניים יותר מאשר פה.
פחות יפה, ואף אחד לא יבין את המשמעות...
אנונימית
זה ממש מיוחד ומקורי!
באותו הנושא: