9 תשובות
לא אוהבת
לבחורה?
לא
לא
אני פחות אהבתי את הסקיצה אבל שרוול אחר עם סקיצות אחרות יכול להיות מגניב
על הרגל זה יפה לבחורה אבל לא קעקוע כזה
נחמד
שרוול לבחורה...?
פחות לפי דעתי..
פחות לפי דעתי..
קצת מבגר בכוונה לגברי
פחות אהבתי, אבל אולי כי אני אוהבת יותר סטייל עדין כזה. אני מנחשת שהוא יהיה מאוד יפה עלייך ;)
לא אהבתי. במיוחד לא לבחורה
באותו הנושא: