3 תשובות
כולה חצי מקופלת
אל תדאגי, את תמשיכי לחיות
אל תדאגי, את תמשיכי לחיות
זה ממש קצת לא יקרה כלום
אל תרגישי רע אף פעם. תמיד אפשר להתחיל מחדש. תמיד אפשר לעלות. גם אם אכלת חצי מקופלת לא קרה כלום. אם תרגישי רע ותענישי את עצמך על דברים שאת עושה אף פעם לא באמת תשיגי משהו אמיתי עם עצמך. התהליך חשוב לא פחות מהתוצאה. אל תהפכי אותו לסיוט ולמלחמה עם עצמך.
באותו הנושא: