3 תשובות
כן
הוא אליי ואחרי שחפר לי איזה חודש החלטתי שכדאי לתת לזה הזדמנות שניה
הוא אליי ואחרי שחפר לי איזה חודש החלטתי שכדאי לתת לזה הזדמנות שניה
לא... לא מאוד נפרדנו
כאילו, איזה יומיים לא דיברנו, ואז פשוט המשכנו לדבר כאילו הכל טוב
כאילו, איזה יומיים לא דיברנו, ואז פשוט המשכנו לדבר כאילו הכל טוב
כן אני דיברתי איתה...
באותו הנושא: