התחברות הרשמה

מרגישה שנמאס לי מהחיים האלה אני מתגעגעת לאקס שלי וכול הזמן שומעת על חברים שחזרו לאקסים או מצאו זוגיות חדשה ויותר טובה

מנסה להמשיך הלאה אבל לא מוצאת מישהו ששווה את זה מה עושים:( ?
27 בספטמבר 2018, 22:31
אקסיםלשכוחפרידותקנאהגעגועים    
2 תשובות
ממשיכים לחפש
F
FreestylePro
שואל השאלה:
נמאס לי כבר לחפש אני רוצה את האקס שלי :(
מ
מרינאלה
באותו הנושא:
תקשיבו אני יודעת שנמאס מהשאלות האלה אבל באמת שאני רוצה לדעת...
הגיוני שבנות שלא עברו הרבה בחיים שלהם אומרות שנמאס להם מהחיים?
מרגיש שנמאס לי מהחיים
ידיד שלי בוכה לי בפלאפון שנמאס לו מהחיים האלה מה יכולה להגיד?
באמת שנמאס לי כבר מהחיים האלה (קשור לבית ספר)
אני יודעת שנמאס מהשאלות האלה אבל
נמאס לי כבר מהחיים האלה...
אני מרגישה שלא ממש אכפת לי מהחיים...
אני יודעת שזה שאלה שנמאס לראות פה וזה בורות והכל אבל כנסו..
אני יודעת שנמאס לכם לקרוא על שאלות של ליצנים אבל..
למי שנמאס מהחיים