9 תשובות
אל תשימי
יש גרביים דקות מיוחדות
שואל השאלה:
מה איכ יהייה זיעה וזה עוד יותר לא נוח
מה איכ יהייה זיעה וזה עוד יותר לא נוח
אנונימית
תשימי קרסוליות זאת גרב ממש קצרה אז לא תרגישי אותה אפילו
שואל השאלה:
זה לא קשור לעובי של הגרב זה פשוט מציק לי לא משנה מה
זה לא קשור לעובי של הגרב זה פשוט מציק לי לא משנה מה
אנונימית
שואל השאלה:
r.n.a.t-ניסיתי אבל זה גם מציק כי הם נוזלות מהרגל
r.n.a.t-ניסיתי אבל זה גם מציק כי הם נוזלות מהרגל
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה יותר בגלל זה אני לפעמים לא יוצאת מהבית
אני לא יכולה יותר בגלל זה אני לפעמים לא יוצאת מהבית
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה לצאת ולא יודעת מה לעשות
אני צריכה לצאת ולא יודעת מה לעשות
אנונימית
שימי גרביים דקות אין ככ מה לעשות אל תלכי בלי גרביים כי זה סתם יעשה לך פטריות ברגליים, כי החומר שבתחתית הרגל בנעל לא סופג ומנדף זיעה טוב זה סתם יזיק לך
באותו הנושא: