3 תשובות
אני כבר חצי שנה כל יום כל היום מנסה להבין איך מתמטיקה עובדת ולמה אני כל כך גרועה בזה ומי הסדיסט שהמציא את זה ואיך לרצוח אותו.
אם לך יש ocd כנראה גם לי xd
קיצר לא חושבת שזה ocd
*אבל אם זו מורה למתמטיקה אני אשמח להרוג אותה ביחד איתך. רק שתדע.
אם לך יש ocd כנראה גם לי xd
קיצר לא חושבת שזה ocd
*אבל אם זו מורה למתמטיקה אני אשמח להרוג אותה ביחד איתך. רק שתדע.
וואו אני מבינה אותך ממש!
אין לי מושג מה להגיד לך אבל אתה צריך ללמוד לשלוט בזה פשוט ולא לעשות שטויות בגלל זה (מנסיון)
אין לי מושג מה להגיד לך אבל אתה צריך ללמוד לשלוט בזה פשוט ולא לעשות שטויות בגלל זה (מנסיון)
וואי מבינה אותך
אנונימית
באותו הנושא: