6 תשובות
שכל אחד מת בסופו של דבר ואין צורך להתעסק בדברים שוליים כמו הסיבה כי זה פשוט יקרה בסוף
נחמד יכול להיות שאתה צודקת, אני מאמינה כשבן אדם מת הנשמה שלו יוצאת מהגוף והופכת לכוכב בשמיים ככה שהנשמות יכולות להסתכל על האנשים שהשאירו מאחור: )
למה שתאמיני בזה?
כי אני יכולה וכי אני רוצה..
ועל מה המינוסים? תודה רבה באמת
שאלתי את שואלת השאלה. אבל אני מניח שזה יכול להיות תקף גם אלייך.
זה נקרא פטליזם-האמונה במזל או גורל הקבוע מראש.
אני לא מאמין בזה, פשוט זה לא נראה סביר ומה בדיוק אמור לקבוע את גורל הדברים?