התחברות
הרשמה
חוץ מעל כתיב נכון, נקודה בסוף משפט מעידה על עוד משהו?
8 באוגוסט 2019, 15:59
משפט
כתיבה
לשון עברית
2 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לי שזה מעיד על רצינות, זה נכון?
אנונימי
כן זה די רשמי
ב
בנונימית
באותו הנושא:
גם אתכם זה מעצבן שמשתמשים מוסיפים נקודה בסוף מילה/משפט נגיד "לא." זה מחרפן אותי אתם מסכימים שצריך להפסיק עם זה?
מה הקטע של האנשים שבסוף כל משפט רושמים נקודה?
כשבן מתכתב איתך וכותב כל הזמן עם נקודה בסוף משפט, איזה רושם ראשוני זה עושה לכן?
נוהגים להוסיף נקודה בסוף משפט?
גם אותכם מעצבן שאנשים שמים שלוש נקודות (...) בסוף כל משפט?
אתם נוהגים לכתוב נקודה בסוף משפט? אני כן.
זה רק אני או כששמים נקודה בסוף משפט זה כועס מייבש כזה?
נכון 3 נקודות הופך כל משפט ליבש יותר?
אתם חושבים שנקודה בסוף משפט מביע על עצבנות? בוואצפ בעיקר
זה נכון לרשום ככה'' הייתה בא לבקר אותי" זה משפט ללא שגיאות כתיב?
איך כותבים נקודה באנגלית? אני מתכוונת לנקודה בסוף משפט. וכתבתי את זה נכון?