45 תשובות
תלכי, ממליצה לך לגשת לרופא
כנראה שאת לא מנקה, גם אני הייתי מתעבן
שואל השאלה:
מתעצבן עד לאחל לבת שלך סרטן? אוקיי. אחלה אבא אתה
אנונימית
שואל השאלה:
אגב כימותרפיה זה טיפולים שעושים כשיש סרטן אם לא הביתם
אנונימית
אמאלהה גם לי יש את זהה .. כל החדר שלי נראה כמו מספרה..
ולדעתי היא דואגת לך.. גם אמא שלי אומרת לפעמיים.. (שנלך לבדוק)..
אנונימית
אוקיי עם זה היא הגזימה^
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא היא אמרה את זה מעצבן מתוך איחול
אנונימית
הייתי עוזבת את הבית לסבתא ולא חוזרת.
זה לא הגיוני שאמא תאחל לבת שלה את המחלה הנוראית הזאת.
מה נראה לך הורים הם רובוטים? תפסת אותה ברגע של עצבנות. אם את מלכלכת את צריכה לנקות אף אחד לא עובד בשבילך. ואני ממש בטוח שהיא לא איחלה לך לחלות
היא אמרה שהיא עובדת אצלה ? ^ לא .
אז תחסוך את השטויות האלה .
ומאיפה אתה בטוח? לא היית שם , אם אין לך מה לענות וזה לא קשור לשאלה , אל תענה .

אויש זה נורא .
איל היא פא**נג מעזה?
לא הייתי חוזרת הביתה ..
^ גם שהורים עצבנים הם לא אמורים להגיד דברים נוראיים כאלו.
שואל השאלה:
זאקסל, אתה מגזים בעצמך.
אף הורה לא צריך לקלל את הילד שלו בצורה כזאת.
אנונימית
מה החלטת לעשות?
שואל השאלה:
איכ אתם לא אנושיים שזה התגובות שלכם
מה מגניבה בזה? מה מגניב בזה!!?? תגידי לי מה ?!
שאני בוכה עכשיו אחרי מטח של קללות קשות ??????? אני מספיק בן אדם חולה נפשית למה אני צריכה לקבל גם את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בעוד איזה שעה וחצי יוצאת עם בת דודה שלי במילא. אחרי זה אולי אלך לישון אצלה.
אנונימית
רק אם היית שומעת את ההורים שלי
שואל השאלה:
טוב. אז אני בוכה ואולי לא שונאת אבל מאוכזבת
אנונימית
שואל השאלה:
עזבו
אתם פשוט לא אנושיים
אתם שופטים אותי כאילו מה עשיתי
חבל שאלתי את השאלה הזאת גרמתם לי לבכות עוד יותר
אנונימית
ההורים לפעמים מתעצבנים זה לא אומר שהם לא אוהובים אותך
תהני ותנסי להתעלם ממה שהיא אמרה שתוכלי להנות קצת ולנקות א הראש
שואל השאלה:
היא קיללה אותי בסרטן , מוות , תאונת דרכים.
טוב. זה מאהבה. נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מפסיקה לבכות
אנונימית
אני ממליץ לך לדבר עם אמא שלך על ולהגיד לה שזה ממש פגע בך ולבקש שלא תגיד דברים כאלה יותר
שואל השאלה:
במסע למחוק את המשתמש
איפה יש פה נאמן שימחוק את התגובות שלך?!?
אנונימית
וואו אני מסתכלת על תגובות פה ואני בשוק
מה היא במא ה-19 שככה הורים מדברים אל הילדים שלהם ? לא!
אמא לא צריכה לאחל לבת שלה סרטן נ-ק-ו-דה!
אם אמא שלי הייתה מדברת אלי ככה הייתי עוזבת לסבתא שלי לפחות לכמה ימים וגם פונה לרווחה
שואל השאלה:
אני עוזבת את הבית לכמה ימים לסבתא שלי. היא מקבלת אותי ואוהבת אותי הכי בעולם
אנונימית
שאלת את השאלה הזאת רק בשביל לקבל תגובות של "וואי את צודקת איזה אמא רעה יש לך" או "אני הייתי עוזבת בלי לחשוב בכלל" אז את טועה, את בסערת רגשות עכשיו וכל מה שאת רוצה זה לשמוע זה שאת צודקת ואמא שלך מכשפה
שואל השאלה:
זאקסל
אני מבקשת ממך בתור בן אדם נורמלי
תפסיק להגיב פה
אתה סתם גורם לי יותר רע.
אנונימית
תנשמי רגע, תרגעי, ודברי עם אמא שלך על זה
שואל השאלה:
אני לא רוצה לדבר איתה
אני אלך עם בת דודה שלי ואשן אצלה אחרי זה
היא לא שווה התייחסות אחרי מה שהיא עשתה לי. כרגע אני לא יכולה לפנות אליה
אנונימית
היא עצבנית ממש. אבל היא לא אמורה להגיד דברים כאלה. תשתפי את זה עם מישהו קרוב אלייך ומבין אותך.
בטוחה שהיא לא התכוונה באמת.
אנונימית
טוב אין מה לדבר איתך, כמו שאמרתי מקודם את רק רוצה לצאת צודקת, אם את חושבת שזאת הדרך וככה אמא שלך תלמד לא לדבר אלייך ככה את טועה זה רק יחמיר את הסיטואציה והיא תכעס אלייך סתם ומה גם תעשי פדיחות מול כל המשפחה שלך. בהצלחה!
שואל השאלה:
בנתיים היא זאת שעושה את הפדיחה! אל תדאג לי:) אותי מאוד אוהבים במשפחה. אני לא מתכוונת לדבר איתה שנייה אחרי שהיא איחלה לי את המחלה הסופנית הזאת.
אנונימית
איפה אבא שלך?
אנונימית
סתם מתוך סקרנות דיברת עם אבא שלך על מה שקרה?
שואל השאלה:
אבא שלי לא בקשר איתי ועם המשפחה.
אנונימית
אז דיברת עם דודה/סבתא שלך על מה שקרה? מישהו מבוגר לא בת דודה שלך
מצטערת..
אנונימית
שואל השאלה:
לא. אני לא רוצה לבייש אותה. אחרי שישמעו את הקללות כולם יתחילו להתעצבן עלייה ובצדק
אנונימית
שואל השאלה:
לא האמת שלא ממש אכפת לי מאבא קלי
אנונימית
נו ומה זה שונה ממה שאמרתי מקודם שאת תעשי פדיחות? תתקשרי לסבתא שלך או משהו וספרי לה מה שקרה ותגידי לה שאת מאוד נפגעת ואת לא מפסיקה לבכות, אחרי זה היא בטוח תתקשר לאמא שלך ותגיד לה לדבר איתך על זה ולבקש סליחה
היא חושבת שהיא באיזה סרט שאמא שלה תרד על הברכיים ותבקש ממנה סליחה מול כל העולם
שואל השאלה:
טוב צריך לעשות לזה סוף:
זאקסל שתהיה בריא אתה מאוד החלטי אתה
מישהו אמר שאני רוצה שהיא תבקש סליחה? יותר טוב לי ככה. רק רציתי לדעת מה אתם אומרים אם ללכת לסבתא שלי או לא. מה פתחתם דיון על החיים האישיים שלי על אבא סבא וסבתא שלי בחיאת.
אל תכנסו לי לחיים אני לא ביקשתי ייעוץ פסיכולוגי או שתשפטו אותי שאלתי שאלה פשוטה.
וחיה בסרט ? אה טוב נכון
אנונימית
את מתנהגת כמו ילדה קטנה. אני את החלק שלי סיימתי בדיון הילדותי/הוליוודי הזה שלך.
שואל השאלה:
יש סוף סוף. תודה רבה.
אנונימית