9 תשובות
גם לי.
עבר יותר מחודש פאק
לי גם אבל זה כי הייתי בחצי ממנו בחול
גם לי אוף
כנל
וואי כן..
כול החודש הראשון הייתי בפנמייה ובחול וזה ממש הטיס לי את הזמן.
אבל תאמת אני מתה שהוא ייגמר כי אני מתגעגעת לבצפר
גם לי אוף
בא לי עוד
כי רובנו לא יושנים בלילה ואז יושנים מ2-6 ככה ואז אתה עוד פעם עושה את מה שעשית אתמול וזה חרא