7 תשובות
להיות מי שאת נקודה
את צריכה להיות מי שאת.
עם זאת חברה יכולה מאוד לעזור לך בהמשך החיים.
לכן, מומלץ לך לנסות להתחבר לילדים שאת מרגישה שמתאימים לך וכמובן לא להשתנות בשביל אף אחד.
אולי רק להיות נחמדה קצת לסביבה:)
עם זאת חברה יכולה מאוד לעזור לך בהמשך החיים.
לכן, מומלץ לך לנסות להתחבר לילדים שאת מרגישה שמתאימים לך וכמובן לא להשתנות בשביל אף אחד.
אולי רק להיות נחמדה קצת לסביבה:)
אני מבינה אותך כל כך
אני גם בן אדם סגור לוקח לי המון זמן להיפתח לאנשים חדשים וקיבלתי ביקורת אינספור פעמים, תישארי מי שאת
לפעמים אנשים לא מבינים שלא כולם אותו הדבר, כל אחד מגיב לסיטואציות מסוימות בחיים בצורה אחרת ואין לאף אחד זכות לשפוט אותך כי כנראה יש סיבה להתנהגות כזאת
אל תשתני בשביל אף אחד אבל תשתדלי בעיקר בשביל עצמך למצוא אנשים שעליהם את יכולה לסמוך שיאהבו אותך ויבינו אותך וייתנו לך את הזמן שאת צריכה כדי להיפתח.
אני גם בן אדם סגור לוקח לי המון זמן להיפתח לאנשים חדשים וקיבלתי ביקורת אינספור פעמים, תישארי מי שאת
לפעמים אנשים לא מבינים שלא כולם אותו הדבר, כל אחד מגיב לסיטואציות מסוימות בחיים בצורה אחרת ואין לאף אחד זכות לשפוט אותך כי כנראה יש סיבה להתנהגות כזאת
אל תשתני בשביל אף אחד אבל תשתדלי בעיקר בשביל עצמך למצוא אנשים שעליהם את יכולה לסמוך שיאהבו אותך ויבינו אותך וייתנו לך את הזמן שאת צריכה כדי להיפתח.
אנונימית
מי שאת!
את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד!
את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד!
תהיי מי שאת. אל תתייחסי לאנשים האחרים, תעשי מה שטוב לך כל עוד את לא פוגעת באף אחד. האנשים הנכונים כבר יבואו אלייך מעצמם.
שואל השאלה:
לא כולם אותו הדבר
לא כולם אותו הדבר
אנונימית
גם עלי ואני אוהבת את עצמי כך זה סוג של הגנה שנוח לי לחיות בה ולא מזיז לי שאומרים לי שזה בעיה שאני כך. למשל רוב החברות שלי ואחיות שלי ואפילו ההורים שלי לא ידעו עלי דברים אישים שקורה לי, קשיים, פחדים כי אני לא סומכת על אנשים רק על הבן זוג שלי ולפני שהיה לי בן זוג אז רק אני וטוב לי כך. חשבתי על זה לא מעט וראיתי שבאמת זה מי שאני שאני לא צריכה ולא רוצה להשתנות בזה.
אנונימית