6 תשובות
כן
אני כם הייתי כזו ואז הבנתי שכל אחד אוהב את מי שרוצה ואני לא קובעת
אני כם הייתי כזו ואז הבנתי שכל אחד אוהב את מי שרוצה ואני לא קובעת
כן אני מעריתה את zayn malik וכוח הכיתה שלי שונאת אותו חוץ ממני אבל אני לא מתנפלת אני אומרת להם או מסבירה להם ברוגע שהוא סבבה והם עדיין שונואות אותו אני לא אומרת כלום!
*מעריצה
*כול וכול השגיעות כתיב שלי
כן,הם מעצבנים.
אני לא מתנפלת אני שואלת אותם למה הם חושבים ככה(תלו במה שאמרו)ומפתחת איתם שיחה,בדרכ זה עם אנשים בח"ול שמבינים עיניין ויודעים לדבר בנחת ולא לקלל,אבל בישראל זה רק פעמים נדירות שאני ניתקלת בזה,פה לוקחים את זה ממש קשה.
אני לא מתנפלת אני שואלת אותם למה הם חושבים ככה(תלו במה שאמרו)ומפתחת איתם שיחה,בדרכ זה עם אנשים בח"ול שמבינים עיניין ויודעים לדבר בנחת ולא לקלל,אבל בישראל זה רק פעמים נדירות שאני ניתקלת בזה,פה לוקחים את זה ממש קשה.
וואו את צודקת כל-כך.
יש ארמי שפשוט מתנפלות על כל אחד שלא מתחבר וזה כל-כך מעצבן אותי. לאנשים שונים יש דעות שונות
יש ארמי שפשוט מתנפלות על כל אחד שלא מתחבר וזה כל-כך מעצבן אותי. לאנשים שונים יש דעות שונות
באותו הנושא: