2 תשובות
להיות הכי גדול
זה סתם כיף
כאילו גם אם אתה הכי גדול אתה לא מקבל פרס
אבל זה סתם כיף להרגיש כאילו אתה מעל כולם במשחק
צריך לאכול כמה שיותר נחשים מבלי להתנגש בהם צריך שהם יכנסו בך בטעות
המטרה זה להיות בטבלה למעלה ( בזה שאת גוזלת ואוכלת הרבה)